(Y)

De var ett tag sedan jag satt här vid bloggen för tycker inte det varit någon mening, har man inger att skriva så bli det så! Sen så är det sommarlov man ska inte sitta framför datorn hela tiden. Så kan ju osm säg att jag tagit en paus.
Men tog tag i dehär nu så pappa tyckte jag aldrig skriver här ;P haha så ska försöka lite bättre i alla fall!

Vet som inte vad jag ska berätta, har ju hänt ganska så mkt under den tid jag inte skrive, men marknan var helt klart välsigt bra, tro det var första gången på 2 år som jag inte jobbade under marknan, och de var ganska skönt. Men hände inte så mkt, var på trillen båda dagarna och det var helt okej, men fredag tyck jag var bättre, för Dead by april tyck jag int är spec bra. men kvällen funkade ju ändå. Och marknan bestod av Gabriella :D

Sen så har veckorna fram till nu bara sprungit fram, denna vecka som varit har veronica sovit här, tog med hennes Tv hit så nu har man Tv i kojan min (y) tycker det är ganska bra faktiskt. (: Varit mkt med Linnea har jag oxå!. sen hare int hänt så mkt mer (:

Love// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback