Äckligt!

Va ganska så hungrig när jag började med Maten, men när den väl var klar så vare inte ens gott! och lax som alltid brukar va god!
Men men fick i mig det i alla fall, så ny lever jag nog en natt till ;)
Tro jag ska ta och smaka vaniljbullarna jag och sanna gjorde i helgen, men jag förväntar mig inget eftersom de va första gången (y))

Jag har kommit på en sak, och de är att jag måste införskaffa mig en större frys så jag kan baka mycket så jag kan ha i förvar, inte ba så jag måste baka nytt varje helg ;) hehe
Måste nog ta ett prat med far ;) hahah, har i alla fall kommit på att jag måste baka tills sandra kom eftersom jag lovade hon sånna där fingerbullar ;P

Äh jag ba svammlar känns de som, får skriva sen ;P

//Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback