Barnvaktskväll!

Ne kvällen har varit helt okej faktiskt, än fast man vare barnvakt! Men är nog för sanna och jonna kom förbi.
Bakade gjorde vi, provade göra vaniljbullar, så får se hur dom går att äta sen ;p gjorde även kardemummakaka, men blev nog inte riktigt rätt, för tro sanna hädd i för lite kanel;) men går nog ändå!
Hahah sanna kom på själv att hon inte skulle stå i köket, allt gick ju i bitar elr ja, dl måttet gick av, hädd ut mjölken över spisen och ja, var något hela tiden ;)

En sak jag kom på som jag inte tänkt på tidigare, eföre jag flytta te solle så hatade jag att stå i köket, som typ baka elr laga mat... men nu bakar jag typ jämt och ja mat måste jag ju ha annars blire ju inge bra ;) hahah

Har vare riktigt roligt, gabbe och rasmus kom förbi en sväng oxå (y) nice de!
Men nu måste jag fan ta och lägg amig måste upp på ishallen i morogn (: blir där hela dan sen ut och göra åsele osäkert igen.... HAHAHAH

//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback