bortgjrda dagar (:

Helgen är bortgjord och gud så skönt faktiskt, blir så högt tempo så blir lite sove då man är i åsele :P
Lördag var då i alla fall riktigt rolig, började med att döma hockeyn, fick sig ju lite pengar i alla fall (y) blev överkörd oxå, vilket blev att jag faceplanta isen.. så kroppen mår inte så bra nu, Sedan vidare hem åt och sedan bleve utgång (y)
Sen fick jag ju en snäll vän som körde epen åt mig så vi kunde ta oss dit vi had lust ;) hahah var med Sanna, Christian, Sanna Orava och massa fler, men de var väl dom jag va med mest.. sen träffade jag även på Neila, vilket var väldigt roligt eftersom det var typ hundra år sedan jag träffade han sist. :)
Åkte sedan på flaket med Neila och Karl, för skull skjuts hem dom för va fullt i epen :p

Söndag var riktigt lugn, de snöade ju så blev ut och sladda lite fett nice alltså ;) hahah
Och nu sitter man här i solle igen, känns ganska skönt, för nu ska jag ta och sova ut ;D

//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback