:'(

Alltså dethär är inte lätt :/
Jag mår inte ett dugg bra av det alls, vet liksom inte vars jag ska ta vägen just nu, det bara snurrar i huvet på mig och jag vill ba gå och gräva ner mig nån stans och inte komma fram igen. Men vet själv att de inte alls är bra att gå och gömma sig och ba tänka och tänka utan, måste typ såhär hitta på något flr att få tiden att försvinna då jag är här.. för Klara inte av dethär när jag sitter själv!
Behöver någon som kan stå vid min sida och ja..de äre det ingen som kan här.
jag vet inte vad jag ska säga!
Just nu är det bara ett helvete..
Jag hoppas verkligen jag kan tänka på något annat snart, för de tar kol på mig just nu.. :(

//Sabben


?? :(

2011-11-08 // 19:26:38

Jag kommer nån helg när du vill typ och får dig på andra tankar :DD

2011-11-08 // 19:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback