(:

Har varit en helt okej dag faktiskt, inte hänt så mkt alls. Ha ba haft Engelska och svenska och där blev det inte mkt gjort alls.
Blev en rätt tidig kväll igår, men är fortfarande trött eftersom jag somnade på soffan på skolan sista rasten :P haha skönt najävulst vare oxå, så nu blire nog till och äta göra läxan och gå och lägg mig så jag får tillbaka den sömn jag missa nu då de vare sena nätter i typ 1 vecka ;P

Och igår var grabbsen hit en sväng :) Och gud så roligt de är, för blir ganska så långtråkigt att sitta själv en hel kväll. Så hade Elof, Edlund, haara och kina här på besök igår :)
Sen han även Linné, körven, morin och Mattias hit en sväng, för linné kom upp med tallriken som var kvar där sen i torsdag :)
Så dagen gick ganska så fort igår, och ikv tro jag de får lov att va lugnt så jag nu kan sova för att må bättre i morgon :)

//Sabben





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback