Förbannadesatan!

Skulle bli en tidigt kväll igår, och de blev det ju ändå, :) men sen vare ju så att "nån" ringde mig inatt och efter det kunde jag ju typ inte sova ;P men lite roligt vare, fast va dom ville ähen annan sak ;) haha

Skolan idag gick toppen, fick veta jag inte kommer behöva skriva upp för traktorkortet (y) toppen det tyck jag, sen så han jag bli så jävla less På Jävla flygvapne! Snacka om en som klarar på allt, men tro fan inte han skulle göra de så mycket bättre själv! Äre inte samer han klagar på äre nå jävla skogsbolag, sen oss i klassen! Cp säg jag ba! Fatta han inte själv att han går folk på nerverna?!
Sen så ha vi haft svenska och ska skriva en novell om ett mord, kan bli spännande de då jag inte ens vet hur jag ska skriva den ;) hahaha

Ne nu måst jag ta och göra nån mat, håller på att hungra ihjäl :O

//Sabben


  
                                                                                                                         



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback