galninga :P

Hade grabbsen på besök igår, och kan lova en sak man ska inte ha håkansson och elias i ett rum där de finns en sväng :P haha tycker verkjligen synd om den :P haha men hade riktigt roligt igår, skulle ju lägga mig tidigt men blev inte riktigt så! Så får bli en tidigare kväll ikv :)

Fick just höra om alkisen i trapphuset :O kommer ju dö om hon komma upp hit och banka på dörren! lova jag hoppa ut gensom fönstret :P Hahah ska nog gå bra, för ju hit en livvakt snart :P haha
Ska va Hundvakt ikv, hoppas bara det går bra. men ska de nog göra :)
Får jag ju se hur länge han blir här, troligtvis hele natta :P haha

Kommer nog nå fler inlägg innan jag ska sova skulle jag tro :)

//Sabben





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback