Hörasatanfittashelvete

kvällen har inte bestått av mycket alls sutte framför datorn och tv:n och lyssna på hockey (y)
Säger ba toppen modo vann med 4-2 till HV71 :D
Sen ha jag prata med pappa och kommit fram till att jag kör epen till Tåsjö på lördag :D

Tro jag ska ta och kapa av mitt nyckelben! och typ halva ryggen! vette fan vad de är med mig! kan inte ligga kan inte luta mig bakåt och ingenting. känns som något sticker en kniv i hjärtat och de strålar ner i ryggen och att någon försöker punktera lungorna!
Blir till att ringa Lorenzon i helgen! för att se hur vi ska göra men allt! Hoppas ba inte de blir som han sa sist då tar jag seriöst livet av mig hellre :(

Nu ska jag försöka lägga mig och sova och se hur de går....


//Sabben



                                                                                                                                             



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback