less

Kommit fram till en sak ikv.. de finns inge bra på tv ikv.. :P haahha
Sen så kommer helgen va cp tråkig tro jag öven oxå.. barnvakt i morgon, sen ishallen hela lördag, så komma ju va där från typ 10 till 9 så kom ju va typ less elr vem vet :P sen vet jag int va jag ska gör efter de..,Hahaha
Asså jag känner mig helt cp, orkar inget klagar på allt och ba ja! allmänt less. kan ju bero på hur man ser det.. men tycker de en sa till mig igår va toppen!

"tänk på dig själv skit i alla andra"
Det var verkligen något jag tog in, Tack tordsson :) 
Tycker verkligen om killarna här, dom som förstår sig på allt än fast man inte använder ord för att få ut det. :) Elr många gör de, men inte alla. men de begär jag inte av dom heller... :)

//Sabben






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback