lovely (:

Sitter man här och hade tänk göra tidig kväll, men fick ju sånt bra sällskap så kan ju int ba skick hem dom heller ;) hahah
Sådäer vi typ halv 5 så kom grabbsen hit, alltså Kina Haara och edlund för lite fika så nu har man inge fikabröd kvar men de ska jag fixa i helgen så de är ju som lugnt i alla fall:)
Blev bylla till middag oxå, var riktigt roligt de, följde med Galningarna, kan inte säga annat efter alt som hände här ;) hahahah
Hann inte mer än hem så kom Timmy med Nossler, eftersom jag skulle va hundvakt, och än så länge har det gått bra och gör nog de i fortsättningen oxå, har inte sett slöare hund faktiskt, men just nu äre ju bra då vi är några här :)
Och tror inte jag kommer få tillbaka mig säng heller :( Just nu så ligger en och sov och resten ser tv ;) hahah En annan sak jag kom och tänka på är det att de är bra inte Fredrik är hemma ikv... då Grabbsen fiskar lite.... hahahahhahahah :D

Synd jag inte fått någon bild ikv, så de får duga med ba lite text i henne ;P

//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback