lycksele

Då har man kommit sig hem efter en dag i lycksele, elr dag och dag, var typ 2 timmar ;P sen 6 timmar i bil! na så jävulst drygt vare kan jag lova!
Hade tänk att skita i vad mamma sa och va kvar, för orkade fan inte åka bil nå mer.. var ju ba onödigt tyck jag! men åkte ju tbx till solle och känns ganska så skönt ändå.

Men har bestämt mig att jag måste till Gabbe snart (y) känns som de kan behöva, hinner som inte träffas så mycket på helgerna nu :( vilket är väldigt tråkigt.. känns nästan som vi glider ifrån varandra lite, kanske är så, men vill inte!

Just ja, höll ju på att berätta om dan :P haha hände inge spec, var inte nå roligt... stå och lyssna på en gubbe som pratade jätte roligt ;MP haha sen när vi fick kolla runt så var vi mest i lekrummet ;) fast jag var även och kolla på samiska utställningen :D de va fan bästa på hela dan :)
Så de kommer lite bilder sen jag var och kollade den utställningen :)

//Sabben









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback