minnesluckor? ;P

Denna dag minns jag inte ens vad vi har gjort? hmm.. inte bra det!
Vet i alla fall att jag fick ingripa väckarklocka i morse till två slitna grabbar:)
Sen så hade vi motorsågsskiten hela förmiddagen vilket var värdelöst! sen svenska, och skulle skriva novell på datorn men killarna är så högljuda så skrev för han så satt ute i korridoren med 2orna :) blev mycket gjort då faktiskt, skriv 5,5 sidor :D så hoppas vi får en lektion till för är inte riktigt klar sen ska de renskrivas på datorn:D

Kom hem och skurrade hela toalettrummet! och tänkte fortsätta, men har ba börjat plocka bort, för orkar inget mer då andlingen och allt inte vill mig väl! hatar det!

Nu ska jag ja jag vet inte :P

//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback