piss!

Tyckte jag la mig tidigt igår, emot vad jag bruka göra.. men ändå vill de sig inte!
Vaknade dåklockan ringde 6 och tänkte jag kunde sova en liten stund till ochklockan skulle ju ringa men vaknade inte för sen jävlen i morse!
Såvaknade 9.05 och fick panik och visste inte hur jag skulle orka med dedär! Men var ju ba till att gå upp på skolan ;P i regnet! allt var emot mig i morse. men så äre ju ibland, sen höll jag på med körkortet! vilket jag tycker är tidigt men...
Efter lunch började vi med mångbruk skogsbruksplan, och kan ju säga de inte är det lättaste jag gjort i mina dar! kommer få plugga dom väldigt mkt för att få de att gå in ;)
Fick även veta vi skullehoppa isvak nästa vecka :D Och gud så jag längtar (a) de är ju så sjukt kul alltså, lite kallt kanske men de fixa sig nog skulle jag tro :D

Imorgon äre ba skit på skolan så gud vet vad så tråkigt de kom va ;P
Och vill va ledig på fredag för vill inte sitta med den där skiten hela dagen! hur värdelöst som helst då jag ändåinte kan ta fanskapet förrän om 1.5 år! helt talanglöst! tror de ska sitta så långe, för minns ju knappt skiten efter vi hållit på 1 timme :P
Får se hur jag ta och gör med den saken, ska prata med åke i morgon så jag kanske kan ta mig hem i morgon eftermiddag om jag har den turen (a)

//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback