rullar fram

Denna kväll ba rusar iväg, vet inte hur de gått till, för de jag skulle göra har jag inte hunne göra och de skulle va gjort innan jag åkte hem... men nu äre ju som det är ;) får ta det på söndag ist :D
Känns både bra och dåligt med att åka hem i morgon! Dåligt för tycker de finns några som beter sig som skit! och de går skitsnack runt byn ba! Sen bra för måste verkligen prata med sanna.
Är ju dock själv hemma. så blir nog inte så mkt gjort.. men än dopet på lördag :D
Ne nu blev jag depp. nu ska vi tröst äta lite popcorn hejdå!

//Sabben


  

                                                                                                                                          



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback