Skoldax...

Då är man tbx i sollefteå igen, och de är alltid lika tråkigt.. Hade då i allafall matte idag och gjorde inte mycket på de lektionerna för de är bra tråkigt, sen har killarna ganska roliga samtalsämnen oxå :p
Idrotten vare bandy och gick ju inte spec bra och inte bättre med de så glömnde jag medicinen i lägenheten så sket sig ju totalt...
Denna vecka hoppas jag går fort så he bli torsdag snabbt, för då blire lycksele ;)

Annars idag så har jag börjat med storstädningen jag bestämde mig för att ha i veckan. så har nu dammtorkat, dammsugat och skurat i Tv rummet (: så nu äre ba hallen och köket kvar. Fast tro jag ska ta toan oxå, för de va ett tag sen nu (: Hahah
Dehär är ju inte de roligaste kanske, men bättre än att inget göra :P

/Sabben (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback