Vilja Karlsson :D<3

Gud tro aldrig jag längtat så mycket över att fara till kyrkan om jag ska va helt ärligt! men nu är de så i alla fall, så ju fara på dop i tåsjö för Världens bästa Kusin barn :D Har aldrig varit så insatt i något kusinbarn som jag varit med dom :) finns nog ganska så många orsaker kanske oxå :) men de Känns toppen i alla fall :D Kul kommer det bli :D var även och köpte dop present i veckan, de är så sjukt kul :D
har inga bilder på henne just för tillfället men kommer nog efter helgen om jag hitta min kamera :D Sötaste som finns säger jag bara :] Ingen kan slå det (:
Vilja Karlsson<3

//Sabben



                                                                                                                                         


Vad fint skrivet Sabina! Jag har inte hittat till din blogg förut, så jag har inte läst det tidigare. Har du börjat skolan igen?

Kram Vendela


Svar: Tack vendela :) Jo jag har ju som börja skolan:)
Sabina

2012-08-18 // 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback