början av veckan ;P

Var en riktigt slapp dag igår kan man ju säga ;P haha
För matten gör vi ju typ inte ett skit på haha, tror mer vi jävlas med läraren.. men de behöver vi ju inte gå in på ;) hahah sen så idrotten hade vi hinderbana, och jag sa innan att jag kommer ju typ slå ihjäl mig på de där fanskapet. och vad gjorde jag, fastna med foten på bocken och rakt ner i golvet ;P haha men gick ju bra i alla fall (:

Sen for jag hem till duschen och for och handla för skulle baka ;P haha hur gick de jo jag hade panik i slutet för hade glömt köpa en sak så var till att spring och handla och fort tillbaka ;P haha men den vart go i alla fall (:

Satt vi datorn resten av kvällen, skulle lägga mig tidigt men eftersom telefon har ett eget liv så gicke inte spec bra men....
Vaknade inatt och hade världens panik och va vettskrämd.. kommer ju int våga lägga mig inatt för vill inte bli dödad igen. och de som är värst är att de hände därjag brukade va då jag var mindre :/ menmen

//Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback