en bit sen

Har inte skrivit på ett tag men ska se om jag kan bättre mig nu, för känns som allt är lite bättre nu.. ;P haha

Men i alla fall. förra helgen så kom sandra och vera hit, var riktogt roligt, men hade ju mina humörsvängningar.. tycker de var ganska så dumt av er de ni gjort, skulle aldrig sätta mig i en främande bil sådär.. aldrig i hela helvetet ;) haha men de är ju min ensak i alla fall. Tiden gick jävkligt fort och sen bleve söndag och dom for hem = trodde jag skull  gå på knä, ville verkligen inte vara ensam.. men var ju ba till att stå ut och fortsätta och längta lite till gelgen så gicke ju fort (:
Började även röja i veckan, fast va ba med en dag då jag fick mig en förkylning :( vilket int va så kul. Och inte bleve bättre för killarna säg man skolka :P hah men kommer nog få leva med det :p

// Sabben






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback