Extralovdan

Då var som första "Lov" dagen bortgjord. och man han ju med mycket på en dag, tro aldrig jag hunne så mkt ;)hahah Började med att jag och Sanna for en sväng på skolan och kolla lite grann, men var som inge kul då inte karin var där.. Menmen blir väl en annan gång oxå :)
Drog sedan hem och åt, var på inlandsfrakt och hämta ett bränslefilter till epen (: så blir lite rep på den i veckan, elr lite händer ganska mkt, ska slipas och lackas åh byta lite grejer och fixa inredningen :D
Sedan var vi även på kronan och fika lite, var rikitgt gott (y) Folkan sen och kollade kläder men var som inte nå tyck jag i alla fall..... Hem då Sandra fredrik och ozzian va förbi.
Vi tog även och städa epen invändigt, för de var behövligt ;P som den säg ut alltså, typ som de bodde tre grisar där elr nåt.

Var sedan hem och åt lite middag och var med mor och far en sväng, men blev nog inte så länge innan jag tog och drog ut igen..

Ute bleve att hämta KannaKannaigen, var ute på raggen men drog ner och kollade A-Lagets träning för Kricken tyckt vi skull håll han sällskap :) Åkte sedan med han en sväng, men drog nästan lika fort tillbaka till ishallen. Men där efter for vi upp till jonas en sväng, blev int spec länge då dom skull dra till dorro och villis :) men de blev väl nån timme sådär....
Åkte M5a gjord vi oxå igår. alltså dagen gick bra for kan jag ju säga, vet liksom inte hur tiden kunde gått så fort liksom ;) haha Men är ju bra att de går for ju ;) haha


Ne nu ska jag ta och fixa håret och bege mig iväg till KannaKanna, fast måste fixa bort från bordet och diskmaskin först då jag är ensam hemma idag (:


//Sabben (;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback