Helgen

Åkte hem tidigare i fredags eftersom jag va hemma från skolan i feber och sedan så slutade hampus och kim tidigare. så kom hem typ 2 timmar tidigare än vanligt (:
Hände inte så mkt på fredagkväll efetr som jag vare hemma från skolan, fick go middag  och paj. sen så kom marica så hon mamma och pappa satt och drack vin och allt va de va ;p så fick ju dra epa raggen en sväng på fredag för att skjutsa hem marica ;) haha
lördag så åkte jag till gafsele för att gratta gabbe, sen földe hon med till åsele oxå. och spenderade sin kväll mig mig :) Vi var upp till rasmus en sväng, och såg jag saknar dig! tycker inte den var så ledsam som alla sagt, men kan bero på att man inte såg så mkt då dom skratta och jävlades med varan bredvid ;)
så får se om den sen. skulle bli en tidig kväll eftersom jag skulle till villiz dan efter. men klockan blev 4 innan jag la mig :/ men kvällen var fett nice (y)
Var upp på raggarklubben, och VK va så snäll och betalade in mig och marica, fast var ba där ett tag sen for vi hem till mig. så satt dom där med pappa och bernt oxå (: var riktigt roligt, sen kom även dennis ;) haha  och innan allt var klart så var kl 4 och jag skulle upp 8! :o så var ju död. men visade sig de skulle va kvart i 7 vi skulle fara. så 20 över 10 tog jag epen och drog till villiz efter att pratat med marita. så fick gå kursen ändå, för jag hade ju mkt kundskap sen förra året. så längtar nästan efter att de ska bli nån match så man kan komma igång, längtar så grymt efter ishallen :]

sen hare inte hänt mkt alls faktiskt, men de gör ju inge alls. Men just åsele vann ju över vilhelmina om en live match ;) alltså de är så underbart bra alltså :D men tror grabbsen är lite nervös nu om hur allt kommer gå ;)
Längtar efter den matchen oxå :D



//Sabben








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback