Helgn

Helgen har varit helt underbar alltså (:
Har hummit med mycket och helgen har inte gått så super fort heller, helt perfekt.
Helgen har bestått av största del att vare med Sanna, och fett kul har det vare faktiskt. Igår så ja minns int va jag gjorde på förmiddagen, jo just jag va på norrstrand te sanna och vi åt osv... sen vidare hem till mig och färgade håret (y) man ser inte nån spec skillnad på mig, kommer bild när jag lagt in det ;P
Sedan vare typ kvällen som bestod av att kör epa och dött vare ända fram till typ halv 12 ;P var då på pizzan och skjutsade hem Fabro ubbe, sedan vare pizzan igen :) Skjutsade sedan hem sanna men for tbx på pizzan till Johan lina och basse. Blev inte där länge innan de ble raggen igen, då johan skull åk epa :) var sedan åh hämta lina så hon va med en sväng oxå :)
När A-Laget kom hem skull dom på pizzan oxå, men for till knibbe, och då följde jag johan hem en sväng innan det va dax ay skjutsa han till vk och basse för vidare till knibbe :)
Var fett roligt faktiskt! :D

Dagen idag har bestått av att hjälpa farfar med vedhuggningen (: Fan va jobbigt de är för ryggen ändå ;P trodde inte jag om man ska va ärlig :) men fick väl hem typ några lass idag :) Blir fortsättning i morgon (y)

Ikv så har jag vare med sanna, for och kolla då hon jobba sedan drog vvi upp till Linus och johannes :) men johannes for lika fört för han skull hem till gafsel. Linus bad oss göra chokladbollar, men slutade med att han fick knåda dom själv då vi skyllde på att vi hade för långa naglar för det.. ;) haha Bäst de
Drog sedan hem till bastun en sväng (y) var riktigt skönt faktiskt, eftersom i vanliga fall klara jag inte av att sitta er än typ 10 min ;P haha


Så man kan kortfatta denna helg med att den vare TOPPEN :D


//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback