HsH

Alltså vilken kväll alltså, den var guld värd helt klart ;) haha
Först allt jävelskap med vera ;) hahah diggar leos kommentarer :D tycker inte ett dugg synd om dig vera :] haha kul vare i alla fall, sen så visst vi int va vi skull göra, så helt random så tog vi och körde till dorro en sväng ;) var inte spec kul, fast stod ute i kylan och prata med Nella riktigt roligt de men. Sen bleve hem te dö åsele igen men bättre de än att va kvar och få polisen på sig ;) haha
Sen skjutsa jag hem vera och frida och begav mig i själv oxå, vakna i morse av att vera ringde för då jag skulle skjutsa hon och släppa ut the horse :) så 8 klev jag upp och sen kunde jag int somna om så jag tog och koka kaffe till mor och far och gick upp ve ne...

och typ 10 for jag på ishallen för att döma U14 och gick bra fakiskt, än fast jag int trodde de då jag inte stått på skridskor sen i typ mars... Men gick ju galant och känner mig mer självsäker på min dömning ;) haha Så nu är man lite rikare igen, vilket kan behövas då ;) hihihi

//Sabben





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback