kallt

Huva säg jag ba ;P
De börjar bli bra kallt här i stan med, trodde inte de bruke va så kallt i här oxå ;Phaha
Men ingen snö ha det kommit än, kan va df de känns så kallt i lufta nu. Börja smått på sakna snön.
Något som jag längtar till är att på lördag får jag komma mig på is igen :D längtar så jag håller på att spricka om jag ska va ärlig. dom ringde ju från villis och ville ha en domare oxå  på lördag, synd den inte var lite senare, för då had jag tage den med :D Men det får bli en annan gång de. Har ju hele vintern på me.. (:

Just för tillfället så är det förjävla tråkigt här, finns inte alls mkt att göra. blir nog att sova tidigt ikv om de fortsätter i den här takten ;P

//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback