OHYES

Sitter Duktig som jag var diskade jag bort, damsugade mattorna och hängde ut dom. Damsugade även resten av lägenheten. för de var bra skitit här ;) tur de va mörkt då dom va här igår ;P hahah Ne så hemskt vare inte :P
Tog även och skurra så nu sitter jag låst här vid datorn, för är blött överallt ;)

När de torkat så hade jag tänkt att bege mig till skolan en sväng, för är dom ganska dött i trappuppgången såhär på dan ;P haha ne men tråkigt att ba sitta inne, man tar sig som inte för att göra något här i solle, hemma hade man ju gjort de i ala fall (:

Gårdagen var riktigt roligt (y) trodde de inte skulle hända nå som vanligen, men var verkligen inte så ;) Fick besök där på kvällskvisten och kul vare. Blev som paff då dom fråga, för var inge man förväntat :) Så fick fredde Andreas och körven upp en sväng.  

http://www.youtube.com/watch?v=FTWSWLQ2B70

Var bra trött i morse, kom sedan till skolan efter stress osv.. men då visade de sig att vi hade självstudier så hade inte behöva va på skolan förrän halv 1 men orkade inte gå hem så la mig på soffan och sov en sväng, blev inte så mkt men nån hav timme i alla fall.
så på svenskan läste vi bok men läste inge utan lyssnade på Grabbsens prat om aphjärnor;) om ni a vissste va de va :D hahha vi är inte riktigt kloka på skolan tro jag ;) hahah

//Sabben







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback