röjnings dagarna!

Så då är de här två dagarna med röjning bortgjord. tycker det är ganska så skönt den, men har faktiskt vare riktigt roligt om man tänker efter lite ;P
Men igår så vare ba skit göra, och erik kom in på mitt område och då satte jag mig och väntade på att peder skulle komma så jag kunde få nå nytt för vf ska jag röja där han redan vare för?
Så fick ett fint tall bestånd, men började dock vid bäcken så var där hela eftermiddagen igår och även idag. var väldigt mkt och svårt område jag fick, men gick ju som toppen ändå (:
Fast tycker inte om gubben som är med erik för han kommer och säger si och så.. man fattar inte ett skit av vad han babblar om! så sket i det.
Islute idag så vänta jag på peder för viste inte hur jag skull göra på ett ställe. men fick svar och sen gjord jag de och begav mig tbx. (:


// Sabben







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback