:S

Helgen började åt helvete för jakten gick åt skogen! sen så gick allt ännu mer åt helvete så livet är upp och ner släpp och vet inte riktigt vad jag ska göra, sitter här och de bara snurrar runt i huvet på mig.. men de börjar blir lite bättre men inte äre mkt då killarna märker att de är något med mig som inte är rätt... Menmen de löser sig nog hoppas jag (:

I vilket fall som helst så bakade jag bullar i helgen, typ de som va roligt av det hela! tog och klev upp tidigt och begav mig till mormor så vi bakade. Blev riktigt mkt faktiskt, så nu är frysen full med bullar och ingen mat typ ;) haha men kan nog leva på bullar oxå ;) hahah

sen idag hare ba vare typ en cp dag faktiskt, svenska hela dan, fast såg film förmiddan och sen bleve och skriva analys gick åt helvete då jag inte kan koncentrera mig då dom skriker och ha sig! men men får väl skicka hem de så jag får göra klart det hemma då (:

//Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback