Sistmeninteminst

Sista dagen snart bortgjord då (y) men den har vare ganska så tråkig i längden.. sutte vi datorn hele j*vla dan och hålle på med traktorkortet och även nu då vi ska göra nån skit på power point, men har så dålig fantasi så kom int på något att skriva :/

Gårdagen var faktiskt toppen ;) satt hemme först och had tänkt he på en film men blev då ist att fara te grabbarna med fika ;) men tog ju typ ett helt helvete att hitta dit då dom förklara som kratter, men hitte ju dit.
Väl framme så hänt de väl kanske int så mkt fick mig en bästa kompis i alla fall, Arga (: fikade sen och såg på nån film som va på 6an (: hade inte tänkt de skulle bli som de blev men nu vare så ändå ;)

Har faktiskt vare en toppen vecka faktiskt (y)
Ne nu måste jag försöka komma på något att göra på svenska så se om de blir nå mer inlägg innan jag beger mig till Lövås (:

//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback