sovdax för lillsabben?

Nä nu tror jag att jag ska ta och dra in årorna, efter en helt underbar dag kan man ju nästan säga ;P
Hände inte så mkt under skoldan, 3 sista timmarna han jag göra 3 rader på en recension, så är inte så hårt jobb här :D

Gick sen hem med håkansson elias och noppe ;P vet dock inte hur han stavas, haha
vandrade då sedan men och satt vi datorn en sväng, då jag hade bestämt jag skulle gå och hämta en av saftflaskorna hos haara och kina.. men blev lite senare jag gick dit ;P Kände mig som så snäll alltså, diskade bort de dom hade.
Så när jag väl komme upp på skolan fick man ju bästa kommentaren ;) " Nemen äre inte köksHoran själv :D " haha den va så klokren alltså ;) sen så fick jag även höra att jag skulle komma och städa oxå :P haha

Kollade sedan på då kollarna byte kardan elr vare het på bilen ;P där fick jag även en rolig kommentar ;P edlund är som bra på komma på kommentarer om mig ;) haha men kul vare i allafall,
Såg sedan Bonde söker fru med calle broman edlund emil och charlotte, åkte sedan hem med grabbsen (: blev nån sväng i skogen och kolla djur oxå, men där var dött.
Och nu är man hemma och ska ta och lägga sig eftersom jag ska orka upp i maran utan att försova mig för måste duscha ;) haha Ne nu måst jag sova Godnatt

//Sabben





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback