:(

Vet inte vad det blivit :/ allt är helt jävla Fuckt up! började typ igår, jag orkade inte göra ett skit sket i att träna för provet utan låg ist på döende i sängen typ hela kvällen nästa.. sen så har jag blive helt tvärt om, jag äter inte när jag borde jag kan inte gå och lägga mig om nätterna..
La mig igår vid typ halv 11 tiden för behövde verkligen de, men hade tv:n på. men kunde jag sova tro sista gången jag kolla på klockan var den halv2 :/ somnade nog en sväng då men vaknade vi kvart över 5 halv 6 och kunde inte alls somna om så klev upp och gick åh duscha, kanske inte de smartaste den tiden på dygnet då man bor längst upp.. men gjorde det och la mig sen igen för att jag kanske skulle somna en sväng men satan att de gick!
Men skolan har väl gått riktigt bra, fast kände mig riktigt frånvarande där ett tag, vilket kanske inte var det bästa. Annars så tycker jag att skolan är bra allt går så fort, man blir inte alls lika uttråkad som i högstadiet.
Känns som att jag skulle kunna gå och gräva ner mig nån stans ett tag så jag kanske blir bättre, för orkar inte med något alls faktsikt!...
Ne nu blir det sängen en sväng innan man ska ta och leta reda på någon mat och sedan försöka städa och plocka fram alla smuttskläder för blir ju hemresa i morgon.

//Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback