Gb skolan!

Då är man tbx i sollefteå då. Kom typ 7 i morse, så han ju göra matten som jag inte hade hunne göra, men när jag väl kom på skolan så vare ju som meningslöst då vi inte hade rätt lärare ;) haha Men var riktigt roligt faktiskt ändå. blir som inte så mkt gjort på lektionerna men, ;) haha lärde mig hur man kunde räkna ut sista siffran i personnumret ;P haha
Va nån kycklingcurrygryta till lunch, sen så hade man ju 1,5 h rast, så va med Elias thom åh kristian (: kul vare ;)hhaha snacka om att va besatt ;) haha såg så roligt ut ;)

Thom elias och kristian (:

Sen had vi idrott och fotboll gick faktiskt riktigt bra (y) än fast jag glömde medicinerna hemma på bordet :P haha Kom sen hem och har satt in högtalarna och dvd:n (: så blir film ikv. Duschade även i en evighe tro jag men behövde de och skönt vare, och jag som bruk tyck de är jobbigt att duscha ;) hahah Kanske blive lite ändrat nu på senar tid ? ;p vem vet.
Ne nu ska jag ta och gå och leta åt nån mat jag kan äta till middag (:


//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback