Hatar cp dagar!

Tycker inte om sånna här dagar, vf sätta ett prov så tidigt då de går på 30 min sen så har man typ rast fram till lunch sen svenska och sluta, hade ju vare bättre man ha komme 1 timme före lunch gjort provet och fortsatt dagen ut.. än att nu sitta å inte ha ett skit att göra!!!

Men annars så kom vera igår, snacka om att va blondin ;) haha dedär med höger och vänster tro jag inte är hennes starkaste sida ;) hihi
Gjorde inte så mkt igår, men de va kul ändå, igår då vi va ut träffade vi på en gubbe som var helt fucktup! Blev fan rädd jag...
Idag komma sandra oxå (y) kommer nog bli en riktigt bra helg dehär, än fast jag inte får va hemma i åsele ;) hihi

Ne nu ska jag försöka fördriva tiden lite :P

//Sabben


Nu får du ta tag i ditt bloggande igen . Är så tråkigt när du inte skriver nåt. Man har ju inget att läsa =)

2011-10-10 // 12:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback