Ificouldtalkaboutwhatimthinkingof

Längesen jag skrev nu, men har som inte så mkt att skriva då jag är sollefteå för händer inte så mkt här...
Men snart har halva veckan gått vilket jag tycker känns toppen, men de känns både och att stanna kvar i solle i helgen! Visst de kommer bli kul, men att va borta hemifrån så länge vet jag inte hur de går. :P haha
Sen så måste jag besöka tvättstugan en sväng då oxå, vilket jag känner mig lite nervös över ;) haha

Annars så hände de inte så mkt i helgen, elr va till dorro på fredagskväll och de var ju kul de med ;) hihi kom ju hem ganska sent men gick ju bra det med :) sen lördag vare ut i skogen och kolla på Gamklassen som var ute och drack mfl oxå. :P riktigt roligt, skulle dock inte va ute så länge men blev kvart i 3 innan jag var hemma ;p söndag va värsta dan, upp och plock potatis :o fy usch och blä...

Men ust nu känns allt ba jobbigt, fast de går nog över får jag hoppas! :)
För vill verkligen att helgen ska bli bra, och inte vilja fara hem.. (:


//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback