Lite efter veckan hemma ;P

Har nu varit hemma ett bra tag och har inte orka skriva något, är fan fullt upp helt enkelt ;P haha elr kan ju ta de som man vill ;)hahah
Hände nog int så mkt i helgen faktiskt, elr i söndags vare dop i Gafsele på Ozzian (: gick ju toppen de alltså. For sedan och såg jägarna 2 med sanna fredrik pontus och elin, och den var grymt bra alltså (y) hihihi men tror jag måste ta och se ettan oxå ;P haha
Just ja va ut med axa i söndags oxå och skull se om man fick med sig nån fågel hem, men kan då säga att jag tycker hon är för snabb, hon springer ju över fåglarna än att ställ i för dom. men blir väl bättre ju mer man är ute ;P haha
sen i veckan har jag inte gjort mkt alls, ba vare hemma och ja vare med frida och vera har jag oxå (: och de har vare nice de med faktiskt, och i går for jag hem och gjorde Blåbärpaj te jag och far (:
Fast jag somnade på soffan :o ungefär som alla andra dagar i veckan :P Hahaha

//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback