Skolan igen ;:P

Sitter man uppe på skolan igen då (:
Men de är ju nice de med (: fick ju sällskap hem idag, gick ju med Nisse, sen han jag int mer än hem och fick se internet int funka på den jävla cp datorn... började då damsuga, fick mig då ett sms, om att Nisse the man skull komma förbi innan de var dax att bege sig till skolan på öppet hus. fick nå jävulst bråttom med allt. men gick de med, va lite jobbigt att gå, men alltid roligare med sällskap (:
Nu blire jägarna 2 igen (: he bli nå nice de med!

Sen så tro jag killarna tyck he är kul att misstolka de jag säger hela tin! men lite kul äre men :P haha
Blir kanske ett inlägg från telen sen kanske beror på hur mkt jag orka bråka men telefon :P haha

//Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback