snart dax för hemresa

Dagarna går ganska så fort här, tänk de är fredag i morrn och då åker man tillbaka till åsele igen. känns ganska skönt ändå, har ju int träffa gabbe på år å dar sen känns he som :P haha
Hade typ ba prov igår käntes de som och de gick fruktansvärtbra. trodde inte de om mig själv om jag ska va ärlig. Men ska ju ta och va stolt över mig själv :D efter de vare hål till halv 1 lite drygt men de funkade ju ;)
Svenska sista timmen då, han göra de dom andra hade gjort på två lektioner ;) satt även och prata med elias thom och tobbe en sväng där¨under svenskan. är bra slappt då vi får ta rast då vi vill (y) haha
Idag ha vi verkligen int gjort något tage ut skyddskläderna haft lite biologi... och vare på gb och haft första hjälpen..

Och i helgen blire nog att åka till kusinvitamin och hälsa på lilla vilja :) jag nästan längtar :] måste ba på stan en sväng i morgon innan jag åker hem. :)

//Sabben



Saknar dig vännen min


Längtar du inte hem till Mamma =)

2011-09-16 // 14:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback