tidsfördriv

Senaste

1. kompisar du träffade? - thom, kevin å tommy.
2. Personen du pratade i telefon med? - Pappa
3. Du fick sms av? - Sandra :D
4. Du kramade? - Mattias

Imorgon

5. Är det? - onsdag
6. Planer? - skola

7. Något tråkigt som händer imorgon? - Biologi..:P

 

Favorit
8. Nummer? - 12

9. Färg? -Knalliga färger :P

10. Årstid? - Vinter
11. Saknar du någon? - Ja

12. Humör för tillfället? - blandat


Frågor och svar
13. det första du gjorde imorse? - Somna om, då kl var 5 ;p

14. Vad åt du sist? - Lassange
15. Vad irriterar du dig på? - Att de är långt till skolan
16. Tror du på distansförhållande? -Ja no skull de funka

18. Tror du personen tänker på dig med? - kanske kanske inte (a)

19. Vart reste du sist? - Till sollefteå

20. Vad gjorde du igår kväll? - Skolan, misslyckades med att baka ;P
21. Liknar du din mamma eller pappa? - Vet inte, för alla säger olika :P

22. Välj en, Kärlek, skönhet eller kreativitet? - Kärlek
23. Önskar du dig någonting när du ser en fallande stjärna? - Ja, fast de funkar aldrig.. :P
24. I vems säng sov du inatt? - Min?
25. Vilken färg har din tröja? -lila

 

Sorg
26. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? - Ja sorligt nog

27. Har du någonsin gråtit dig till sömns? - yes
28. Gråter du när du skadar dig? -försöker hålla de inom mig, men ibland kanske

 

Glädje
29. Är du en glad person? - Ja de tyck jag (:

30. Vad gör dig glad? - Det mesta
31. Önska du att du var lyckligare? – Är lycklig, men skulle nog kunna bli lyckligare
33. Kan musik göra dig glad? - Jamen

 

Kärlek
34. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? - ja

35. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja
36. Har du en pojkvän/flickvän? - nä
37. Är du nöjd med det? - Ne tror jag väl inte att jag är...

 

Hat
38. Vem hatar du verkligen? - tro inte de är någon, för hat är ett starkt ord

39. Har du någonsin gjort en hatlista? - Nej
40. Är du en mobbare? - Nopp
41. Har du varit så arg på någon att du börjat gråta? - Ja har faktiskt hänt.

42. Har du blivit sviken någon gång? - Ja..

 

Skolan
43. Gillar du skolan? - Att jag gör ;)
44. Favoritämne? - skogs och röjsågs ämnena
45. Värsta ämnet? - Engelskan
46. Är skolmaten godare nu än på din gamla skola? - Ja de tycker jag :)


//Sabben






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback