huggningen :D

Huvva, fattar inte, somnade just efter 10 igår och vaknade kl 07.34 och var hur trött som helst och hade inte alls någon lust att åka till skolan för tro jag börjar bli dålig igen..
Men tog och pallrade mig upp och gick ut och då va cipolla utan för han hade vare någon stans så fick åka med han till skolan, vilken status ;) haha elr? ;)

Skolan i dag har det vare huggning och ja de va bra jobbigt känns man inte har några muskler alls typ! Men de är tur man haft starke åke med sig han är ba för bäst! är hel nöjd över att han varit med mig då jag missat så mkt! Gcik väl rätt hyfsat ändå är riktigt nöjd över mig själv lite små fel kan man ju göra!
Fick oxå höra att jag skulle få göra provet nästa vecka, men i slutet av dagen så kom peder och sa jag skulle få göra det idag!

Fan va nervös jag blev och storträd har jag ju inte fällt något alls!, men klarade de och gud va glad jag är hade bara en anmärkning och stubben var bästa som var gjord idag så är så himla glad över mig själv. och de borde jag va oxå! WiiiiHooooo! :D

Så efter skolan bleve hem och hoppa in i duschen var riktigt skönt känns att man gjort något idag men nu blir det fixa lite mat och sedan lägga sig och se film ikv, känns så grymt skönt att bara va! Kan behöva de känns de som :)

Är så glad :D // Sabben



men hallå som du gruva för de där åsså äre bara gjort stort grattis

2012-04-25 // 19:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback