långhelg snart :D

Har varit en bra dryg dag men känns ändå skönt nu med långhelg!
Nationella på förmiddagen och gick toppen kändes de som, för hade allt jag ville skriva om i huvet! Så skrev 3 sidor bara rakt upp och ner sen tog jag nytt och skrev så de lät vettigt känns så grymt bra :D
Så var klart typ 10 och då hade jag rast till halv 1, lite drygt faktiskt men gick bra ändå ;P skogsskötsel med fahlén måste ju va de tråkigatse som finns, fattade inte ett skit av vad han sa om jag ska va helt ärlig! Men bara jag klarar provet blir jag nöjd!

Sen har jag inte gjort så mkt alls, städa lite och var ut och gick en sväng oxå, men dock så regnade det :(
Men nu sitter jag inne i värmen och äter popcorn och funderar på att sova!


//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback