lovet lite lätt!

Va länge sedan jag skrev nu...

A men i alla fall, lovet har varit riktigt bra och kan ju säga att de kunde som inte vare så mkt bättre, bara fjället som saknades annars var allt toppen!

Började lovet med att va lite krasslig, är jag ju fortfarande men. var med älskling och pappa typ hela tiden och långfredag begav vi oss till noret för att va där över helgen, käntes riktigt roligt dock älsklingen inte var med. fick ju ba lov att gå :) men spelade kort med  magda vera och andersson typ hela kvällen ;P under dagen var vi iväg till långvattnet så var med kricken och olivia :) riktigt roligt!

Lördag vare inte så mkt for ut på sjön och fika, sen vare en sväng in till åsele för att lämna vera och hämta älskling som skulle komma :D var uppe ett tag men fick med mig veronica tillbaks till noret och var riktigt roligt var nere hos dom och spelade kort  sen blev det hem till stugan igen :)

Söndag var de inte så mkt var upp på skavtjärna och fiska och fika :D fett nice tyck jag i alla fall!
Dom for hem på söndag men jag och kristoffer blev kvar tills tisdag och hade de bara gott :D

For hem men kom tillbaka lika fort, åkte dit på torsdags morgon och blev där till lördag medans far åkte upp till fjälls, lite fusk men ska ju de snart jag oxå :D

Resten av helgen har jag hunne med lite bråk och gud va jobbigt det har varit för vill verkligen inte bråka med dig!! För älskar dig så grymt mkt KRISTOFFER!


så igår var jag kvar i åsele för skulle upp påsjukan och ta spruta och gud va ont de gjorde sen begav jag mig hit med tårarna som ville komma fram, men gjorde inte de förrän jag blev lämnad här i skit sollefteÅ!
Tur de ba är 3 skoldagar kvar!

Idag har varit riktigt rolig faktiskt, synd de gick lite dåligt med vissa saker ;p Men de kommer :D
Sen var jag till kuratorn, skönt att äntligen komma tillbaks till hon!

Ne nu måste jag ta och göra lite mat till min mage innan de är dax att kolla hockey! Skellefteå måste ta det här! kan ju inte bli slut på hockey än! :D

//Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback