Roligt

skön dag!
va lite trött i morse men gick bra ändå, har vare ute i verkstan hele dan! började med att slita ner nån sprint som var för tjock, tog ju typ hela förmiddagen ;plunchen var inge god menmen! ahah
Efter lunch kollade jag tryckluften i hjulena på 1410an (y) fett kul ändå, sen så skulle jag ner på stan på ett möte!

Trodde inte de skulle ta sån tid men var där i tp 2 timmar, men var fett kul, var riktigt bra personer dedär, att jag avre emot sånt folk så länge! Men känns bra att de har ungefär samma bild på saken i alla fall!
Hoppas på förbättring nu framöver! Känner mig väldigt stor och så nu känns så bra! Längtar till nästa möte faktiskt (y) dock är de en stund dit men kommer nog gå fort får jag hoppas!

Nu har man äte så nu blev jag riktigt lat vet inte vad jag ska ta mig för att göra, kanske handla lite elr nå annat roligt :P


//Sabben


Saknar tiden!


Sluta bråka då...

2012-04-27 // 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback