speciellt datum i dag!

Dag är det inte vilket datum som helst! Utan det är den 17/4- 12
Det är en helt fantastisk dag som jag kommer minnas länge! Har nu varit tsm med kristoffer från och till i ett år! har varit ett riktigt bra år, men kunde ha varit bättre! Och de ska vi sträva efter nu framöver elr hur älskling<3

Vi har våra svag heter men innerst inne så är du den mest underbara som finns bara man når fram till det:] hihi älskar dig till tusen älskling efter detta år och jag hoppas på att det blir massa år till... Puss på dig!

Tycker de   är lite synd jag inte är hemma men de löser sig ändå:*****



Jag är så lycklig med dig!

//Sabben


Ursäkta mig men ni har inte varit tsm i ett år. Han har ju gjort slut flera gånger?

Och han fantastisk? Han har ju slagit dig flera gånger, han är otrogen mot dig och slår sönder din bilsruta?

Han ska du lämna. Du förtjänar någon mycke bättre!

2012-05-07 // 18:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback