Lovely<3


Tillbaks till datorn efter en sjukt härlig dusch, var länge sen de va så skönt att ställa sig i duschen, jag som hatar att duscha egentligen;P men blev ett tag nu :) Kan behövas efter e sån här dag som denna:)
Vilket fall som helst märkte jag ett underligt sträck runt båda benen ;) vet ni va de kan  va? haha
Märkte just att jag faktiskt hade blivit brun om benen, kanske inte så mkt men de syntes, såg riktigt dumt ut om jag säger så ;) haha Men nu är jag nöjd, trodde aldrig jag skulle kunna få färg på mina ben men jag lyckades, stolt tjej :D

Nu blir det att inta sängläge och kolla tv tills man somnar, så benen får vila så dom orkar gå en heldag till :)
Hare bäst<3

//Biina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback