Ny skolvecka

Då är man inne på sin andra vecka på skolan (:
Känns riktigt bra faktiskt, men kan ju säga de att jag har världens hemlängtan så de finns inte :) Aja tur veckorna bruka gå fort :)
Idag har varit n ganska slapp dag, men är bra jobbigt att gå omkring med typ halva klassens böcker då vi är på GB ;P Men vad gör man inte, tror jag är inte för snäll;) haha

I morgon har vi skogen i skolan, och om jag ska va ärlig vet jag inte alls var det är men hoppas det är roligt så dagarna går fort ;) För vill att de ska bli fredag nånb gång:)
Och på tal på en sak så är jag ledig hela nästa vecka känns grymt skönt men är ändå fel vecka vill ju va edig vecka 37 då vi ska jaga ;) Men blir jaga ändå än hur dom säger ;) hiihi

Ne nus ka jag lägga mig i sängen och må en stund innan jag hoppas telefonen ringer ;D

//Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback