sista skogdagen

Har man kommit hem efter en dag till i skogen!
Började inte så bra, försov mig vaknade 5 min före ja var tvungen att gå för att hinna med bussen ut till Gålsjö.
Kom till skolan 5 i 8 och var helt död, röd svetten spruta och jag kunde knappt andas! Så åke sa att jag inte behövde följa med idag utan kunde gå hem om jag ville, men var ju så dum och sa att de gick bra ;P annars hade jag ju kunna sova hela dan ;)
Väl där drog astman igång igen, men gick ett varv med nå 8or sen var jag kvar vid lunchen med britt helen:) när alla var borta fick killarna plocka bort grejerna medan jag och britthelen va och plocka blåbär:D Shit va nice ;)
Sen va denna dag slut och sitter nu hemma i sängen och funderar på livet:)
Nu ska jag ta och se unga mödrar,
Hejhej//Biina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback