tungt


Gud vilken jobbig dag, började först och främst 1.5 timme tidigare idag så gick ingen buss upp, så var tvungen att gå, så var på skolan typ 25 över 7:)
Åkte då sen iväg till gålsjö, som jag helt seriöst skulle tycka va jätte jobbigt. Men så jobbigt var det inte , gick och guida 8or från olika skolor på nå grejer i skogen, gick riktigt fort för att va n heldag:) Blir samma sak i morgon så har varit rätt slappt i veckan:D

De jobbiga med denna dag var att jag slutade tidigare idag så va på skolan typ 20 i 3 så tänkte jag skulle gå hem, så tog men feta röv och börja gå hem :D men när jag kommit lite mer än halva vägen så kom jag på att jag hade nyckeln kvar uppe på skolan, så var bara att vända om ch gå upp för hela jävla backen och upp till skolan....
Kan ju lova att jag är bra slut i benen så får se hur mkt mina ben vill hjälpa till i morgon ;P haha 

Ne men nu ska jag gå och sätta mig i duschen och bara va. så jävla skönt de känns :D
 
//Biina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback