Ojoj,

Va ju på stallet igår, gick hur bra som helst att rida dit iliax han var s grymt snäll. tro jag måste börja rida barbacka mer ;) 
Kom till ridklubben men inget var ju färdigt så var ju ba att ta in alla hästar och göra dom klar, frida va sen så började inte träningen förrän typ kvart över sex.. rullade på riktigt bra tills de va dax för jag och frida skulle rida ;P haha hästarna va ju crazy, så kan ju säga så att åkte ju av en gång igår. de var ju ingenting emot va jag tyckte att de va när man va mindre och åkte av ;P haha
Sen gick allt bra utom att strix ville inte bli tömkörd så blev lite bakutsparkar tur jag va tillräckligt långt ifrån:) 

Efter träningen va slut så va jag kvar i ridhuset med iliax och hoppade han lite, va sjukt kul och balansen tränas ju ha tiden sjukt kul vare :D 

Somnade på soffan när jag kom hem och vaknade halv 1 och gick å la mig då, klev upp 10 över 6 för att hinna med att åka till älskling och väcka han :)
//
Biina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback