pressat schema?

Var en väldigt stressad kväll igår men gick perfa ändå (y)
 
Idag blev de en hemma dag då jag inte rikitgt mått bra, så när jag vakna så var jag och pappa och tog ut körkortet sen blev det duschen, gud så skönt de var. Åkte sedan till farmor då hon fyller år idag, så fick mig en god lunch och fika, åkte sedan hem för att va barnvakt :)
For även och träffade älskling en sväng innan de va dax att bege sig hem och fixa för träningen ikv.. Hoppas det går bra annars kom de bli en lång kväll ikv.. ;) Så kommer nog ett inlägg sedan om hur de gick.

insåg just att min Föräldrafria helg just var fullbokad ;) börjar med att A-laget har match på fredag så måste man ju dit och kolla på dom, lördag kliver man upp och beger sig till villis för att döma klockan 12, efter de skynda sig hem då A-Laget har match på lördag oxå kl 2.. pressat schema dääär, sen vet jag inte ifall de va någon träning för julshowen.
Söndag upp tidigt igen för att döma U14 kl 10.30 och de tar ju en halv evighet, innan man kan äta lunch och sedan bege siig tillbaks på ishallen för kl 2 för dömning igen U16 :D När de är slut skynda sig hem och slänga i sig något att äta, ut i stallet och fixa iliax då vi måste på stallet för kl 18.00 börjar julshowen.
Så säger bara lycka till åt mig själv ;)

Ne nu ska jag ta och äta och bege mig ut i stallet :)
//Biina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback