Super helg :D

Helgen har varit helt fantastiskt bra, har inte haft en lugn stund nästan, och de är så underbart bra, för då tänker man inte så mycket ;)
Ne men var och kollade när A-Laget vann mot boliden i fredags (y) sen bar de typ sp att åka hem och sova då de var att kliva upp och åka till villis, och sån tur man har så fick jag med mig linnea och gud vilken epa resa hem ;) det var så kul fast tror mest att linnea var rädd ;) haha
Väl hemma så blev det att kolla A-Laget igen då de spelade mot serieledarna, kom efter första perioden och då var det 2-2 och andra perioden spelade de och riktigt bra, men där började de gå neråt för dom.
Och va hände mer, jo linjemannen (Jerry) blev tacklad över sarjen så han va tvungen att kliva av och åka upp på sjukan.... Usch va läskigt de såg ut.
Så tredje perioden så fick jag hoppa in och stå på linjen då de behövde hjälp, och kan inte säga annat än att jag var så jävla nervös så jag knappt kunde stå på benen. men väl klart va de hur kul som helst :) Men han inte tänka så mycket då jag va tvungen att bege mig hem och rida Iliax på stallet då vi hade den sista julshowsträningen innan söndagen... Så när de va klart så var de en lugn kväll, först så var jag med älskling, såg sedan film men Linnea och efter de träffa älsk igen innan de va dax för sängen :)

Söndag upp och döma U14 och de gick toppen de ju :) hem och sedan hämta linnea på ok för att bege sig tillbaks till ishallen för att döma U16 14.00. de var nog ben värsta matchen på hela säsongen jag har dömt,.. usch säger jag bara....
När matchen var slut fick jag panik då jag va tvungen att åka hem och hämta nå grejer jag glömt innan julshowen kl 18.00..

Showrn gick riktigt bra, hoppade cabello och var rikitgt duktig men han lyssnade dock inte på mig speciellt mycket men tog mig ju egenom banan utan problem :) tömkörde öven strix och han var helt fantastisk :D
I slutet av showen så skulle jag sjunga solo, och gud så nervös jag var, trodde inte jag skulle klara det, men gick faktiskt riktigt bra. Är helt nöjd med mig själv över detta framträdande.
Och blev ju bara bättre då man fick höra hur bra man var :]

De var nog hela denna helg, men kan ju hoppas på att det inte blir lika stressigt till helgen, skulle vilja sova hela nästa helg bara för att få igen tiden ;) HAhaha
Ha en bra kväll
//Biina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback