Bra

Denna dag har vare som toppen! Kan inte säga annat!
Började med att skolan, hade mångbruk och började på viltvårdsplan, och de var faktiskt sjukt kul:D
Hade lunch var kankse inte de godaste men fick ju i mig lite energi i alla fall! och sen hade vi fått tre tre uppgifter att göra och de gjorde jag under lunch rasten så slutade halv 1 :D
Så åkte på MM en sväng, sen blev de hem till datorn och sandra kom hit så har pratat och sen kolla vi på lite filmer på youtube, fett kul var de!
Så nu sitter man här själv och taggar helgen, känns som den kommer att bli toppen:D
Längtar nå jävulst, har väntat på de hur länge som helst nu, vill bara de ska bli fredag så dom kan komma :D

Längtar efter mina godingar:]
Ne om man ska ta och diska nu så man inte behöver göra de sen:)


Jag älskar dig<3


//Sabben







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback